G-LF7YX0XM5S ספריות דיגיטליות להשאלה : Kindle Unlimited
top of page
  • תמונת הסופר/תAmikam salant

ספריות דיגיטליות להשאלה : Kindle Unlimited



 

 

היקף הכותרים של הספרים הדיגיטליים בתכנית Kindle Unlimited  באמזון הגיע ל-2 מיליון !

מה זאת תוכנית Kindle Unlimited וכיצד היא עובדת?

לסופרים יש דרכים רבות להגיע לקוראים חדשים בפלטפורמה של אמזון ואחת הדרכים החשובות היא תוכנית Kindle Unlimited או אם רוצים לפשט אותה לרמה הבסיסית ביותר – ספריית הספרים הדיגיטליים של אמזון.

זה בערך כמו נטפליקס של הספרים

התוכנית עובדת בדיוק באותה צורה שבה ספריות עובדות, הלקוח משלם דמי מנוי חודשיים (9.99$) ובתמורה הוא רשאי "להשאיל" מהספרייה ספרים שנמצאים בתוכנית, כאשר ניתן להשאיל עד 10 ספרים דיגיטליים בו זמנית. אם לקוח השאיל 10 ספרים דיגיטליים, אמזון לא תאפשר לו להשאיל ספר נוסף עד אשר הוא יחזיר את אחד מעשרת הספרים שהשאיל כבר.




הקטלוג המלא Kindle Unlimited

 


ספריית Kindle Unlimited מורכבת מספרים דיגיטליים פופולריים באמזון והרבה כותרים בהוצאה עצמית של סופרים באנגלית . מבחר נרחב של  ספרי עיון , ותוכלו למצוא ולקרוא/להאזין לספרים גם בפורמט ספר אלקטרוני וגם בפורמט ספר אודיו!


האם אתם צריכים מכשיר Kindle  יעודי  כדי להשתמש ב-Kindle Unlimited?


אינכם זקוקים בהכרח  ל-Kindle e-reader כדי לקרוא את הספרים הדיגיטליים החינמיים המוצעים בתכנית ההשאלה עם Kindle Unlimited. למעשה, אתם יכולים להשתמש ב- Kindle Unlimited במגוון עצום של מכשירי iOS, Android, Mac ו-PC הודות לאפליקציית Kindle. בנוסף, את/ה   יכול לסנכרן את ההתקדמות שלך בקריאה הדיגיטלית  בכל המכשירים שלך כדי לוודא שלעולם לא תאבד את מיקומך בזמן קריאת הספר הדיגיטלי .


 השורה התחתונה




יש יותר ספרי פרוזה  פופולריים  באוסף  של Kindle Unlimited  ופחות ספרי עיון , ביוגרפיות ומחקר ,

רוב הסיכויים שלא תמצאו כאן ספרים של Hachette, MacMillan, Simon & Schuster, Harper-Collins ו- Penguin.

לכן , ביטלתי את המינוי שלי וחזרתי להשתמש באופציה של רכישת ספרים דיגיטליים באוספי   KINDLE    ( מבחר עצום של 12 מיליון כותרים ) .


למידע נוסף :



70 צפיות0 תגובות
bottom of page