G-LF7YX0XM5S אלסוויר מעבירה את מאגר Scopus לשלב הבא עם AI Generative
top of page
  • תמונת הסופר/תAmikam salant

אלסוויר מעבירה את מאגר Scopus לשלב הבא עם AI Generative



סקופוס, Scopus הינו מאגר מידע ביבליוגרפי וציטוטים רב תחומי. המאגר כולל מידע ביבליוגרפי ותקצירים של מאמרים מכתבי עת מדעיים, דוחות כנסים, פטנטים ומבחר מקורות מהימנים מרשת האינטרנט בתחומי הרפואה, מדעי החיים, חקלאות, מדעי הסביבה, פסיכולוגיה, כלכלה, מדעים מדויקים, הנדסה, מדעי החברה, מדעי הרוח והאומנות. כמו כן המאגר מספק נתונים סטטיסטיים המרוכזים בגרפים וטבלאות.



קונצרן מאגרי המידע Elsevier משחרר השבוע גרסת אלפא של Scopus AI לבדיקות חוקרים - כלי מהדור הבא המשלב בינה מלאכותית עם תוכן ונתונים מהימנים של Scopus כדי לסייע לחוקרים באקדמיה לקבל תובנות מעמיקות יותר מתוך המחקרים והמקורות המצוטטים.

המנגנון של Scopus AI מספק סיכומי נושאים אינטגרטיבים המבוססים על תוכן מהימן של למעלה מ-27,000 כתבי עת אקדמיים, מיותר מ-7,000 מפרסמים ברחבי העולם, עם למעלה מ-1.8 מיליארד ציטוטים, וכולל למעלה מ-17 מיליון פרופילי מחברים. באמצעות מנגנון הAI חוקרים יוכלו לדלות לעומק במהירות ולחקור נושאים אלה בכמה דרכים, כולל שאלות המשך במאגר וקישורים למחקר המקורי. מנגנון ה AI מופעל על ידי טכנולוגיית AI מבוססת מודל שפה גנרטיבי בשילוב עם יכולות החיפוש החזקות הקיימות של Scopus AI

מנגנון הבינה המלאכותית החדש , הנמצא בשלבי פיתוח אלפא , יעזור לחוקרים בתחילת הקריירה ולאנשי אקדמיה ותיקים כאחד....

79 צפיות0 תגובות
bottom of page